Založ si blog

Archív: august, 2015

Reakcia na môj predošlý článok , ,Heil Hitler“

Touto cestou by som sa chcela vyjadriť k reakciám na môj predošlý článok „Heil Hitler“ a poďakovať za každý jeden negatívny komentár, ktorý sa tam ocitol, pretože vďaka kontroverznosti, ktorú článok vyvolal sa o moju tvorbu začalo zaujímať oveľa viac ľudí a dokonca som dostala ponuku spolupracovať na nemenovanom projekte. Iba vďaka Vám je o mne počuť […]

Pokračovanie článku

„Heil Hitler“

Ľudia do nášho života prichádzajú a odchádzajú. Avšak každý človek, ktorého spoznáme, alebo s ním trávime čas v nás zanechá kúsok zo seba samého. Keď som čakala na vlak, ktorý mal ako vždy meškanie, túto skutočnosť som si ešte neuvedomovala. Sedela som na lavičke a myšlienkami som rozmýšľala nad mojou dlhou cestou, ktorá ma čaká. Cestovala som do Košíc, […]

Pokračovanie článku

Morfium

ÚVOD ..Každý riadok môjho textu venujem ľuďom, ktorí verili v silu mojej osobnosti a v to, že to raz dokážem.,, Moje predošlé pokusy o písanie boli veľmi chabé. Vždy som sa k tomuto kroku odhodlala keď som sa cítila osamelá, alebo nemala pri sebe osobu, ktorej sa môžem vyrozprávať. Nečakám, že to čo napíšem sa stane bestsellerom, dobijem kníhkupectvá ako […]

Pokračovanie článku

Prečo ja?

Prečo ja? Tmavý, sychravý, utorkový večer. V ruke cigareta, ktorá má drží nad vodou a uvoľňuje moje pocity depresií a samoty. Prvý nádych a ja cítim ako mi nikotín začína prúdiť do tela a opantáva moje zmysly. Rozmýšľam nad vecami, ktorým cez všedný deň nepripisujem veľký význam, ale večer keď sama sedím pod oblohou plnou hviezd, […]

Pokračovanie článku
Medvedica s mladými v uliciach Žiaru, zvýšte opatrnosť. Na miesto smeruje zásahový tím

Medvedica s mladými v uliciach Žiaru, zvýšte opatrnosť. Na miesto smeruje zásahový tím

26.04.2024 16:09

Pohyb medvedice spozorovali v okolí Šibeničného vrchu a na Slnečnej stráni v blízkosti cesty na Partizánskej ulici.

Prepych a pád Putinovho generála. Aký luxus si užíval a ohrozí jeho škandál ministra obrany?

Prepych a pád Putinovho generála. Aký luxus si užíval a ohrozí jeho škandál ministra obrany?

27.04.2024 06:00

Timur Ivanov protekčne prideľoval zákazky podnikateľovi, ktorý mu na revanš bezplatne postavil vilu a zadarmo obnovil nehnuteľnosť z 19. storočia.

Tragédia v Rohožníku: Muž mŕtvy, pobodaná žena a deti v nemocnici

Tragédia v Rohožníku: Muž mŕtvy, pobodaná žena a deti v nemocnici

27.04.2024 08:10

Záchranári vyslali ambulancie do bytového domu v okrese Malacky, kde bolo pobodaných viacero osôb.

Tropogue

Nemiluj knihy, aby si si nimi ozdobil svoj príbytok, ale preto, aby si nimi vyzdobil srdce i ducha. Viac info na mojom novom blogu blogtropogue.wordpress.com/

Štatistiky blogu

Počet článkov: 5
Celková čítanosť: 13605x
Priemerná čítanosť článkov: 2721x

Autor blogu

Kategórie