Založ si blog

Reakcia na môj predošlý článok , ,Heil Hitler“

Touto cestou by som sa chcela vyjadriť k reakciám na môj predošlý článok „Heil  Hitler“ a poďakovať  za každý jeden negatívny komentár, ktorý sa tam ocitol, pretože vďaka kontroverznosti, ktorú článok vyvolal sa o moju tvorbu začalo zaujímať oveľa viac ľudí a dokonca som dostala ponuku spolupracovať na nemenovanom projekte. Iba vďaka Vám je o mne počuť a ubezpečujem Vás, že s tým čo robím neprestanem. Taktiež by som Vás chcela požiadať, aby pred uverejňovaním každého príspevku s cieľom niekoho zhodiť, osočovať či urážať, ste si uvedomili, že každý jeden autor, ktorý na portál prispeje svojou tvorbou do toho musel investovať  svoj drahocenný čas a energiu. Nepríde mi to vhodné urážať niekoho na základe článku. Samozrejme, každý má právo vyjadriť svoj názor, ale bez osočovania a urážok. Ak ma skritizuje človek, ktorý sa knižnou tvorbou zaoberá, alebo sa tomu venuje, budem rada, pretože od človeka, ktorý sa vyzná vo svojom obore sa môžem ja ako laik, iba učiť. A práve od takých ľudí viem prijímať kritiku, za ktorú som v podstate vďačná, pretože sa z nej učím a posúva ma dopredu. Dovolím si citovať výrok od známeho českého prozaika „Kritizovať – to znamená usvedčiť autora, že to nerobí tak, ako by som to robil ja, keby som to vedel.“  Ale kritika od človeka, ktorý nikdy nič nenapísal, ba ledva dokázal a celé dni len sliedi komu uškodiť je pre mňa priam bezvýznamná. Preto sa pozastavujem nad inteligenciou niektorých ľudí, ktorí sú schopní síce „len“ slovne zájsť až ďaleko za hranicu ľudského chápania. Taktiež by som sa chcela poďakovať ľuďom, ktorí ma podporujú a tešia sa na ďalší nový článok. No vzhľadom k tomu, že ja sa na rozdiel od niektorých jedincov nepotrebujem s niekým hádať  cez komentáre, som sa rozhodla, že na ďalšie nezmyselné príspevky už nebudem odpovedať. Pokiaľ máte nejaké dotazy, alebo otázky, môžete ma kontaktovať na mojom maile, ktorý nájdete na blogu blogtropogue.wordpress.com/ a taktiež sa tam dozviete viac informácií z môjho života.

„Tropogue“

Kapitola prvá: HLUPÁK

05.09.2015

ÚVOD Všetky básne, ktoré písal mi vrýval do srdca a všetky obrazy, ktoré maľoval boli odrazom lásky, ktorú videl v mojich očiach. Kedysi napĺňajúce Shakespearove sonety, dnes pre mňa už prázdne verše, pretože žiadna strofa nie je taká, akú písal on. Knihy, ktoré mi kedysi dával kde bola hlavná postava moja osoba zidealizovaná láskou, ktorú ku mne [...]

„Heil Hitler“

18.08.2015

Ľudia do nášho života prichádzajú a odchádzajú. Avšak každý človek, ktorého spoznáme, alebo s ním trávime čas v nás zanechá kúsok zo seba samého. Keď som čakala na vlak, ktorý mal ako vždy meškanie, túto skutočnosť som si ešte neuvedomovala. Sedela som na lavičke a myšlienkami som rozmýšľala nad mojou dlhou cestou, ktorá ma čaká. Cestovala som do Košíc, [...]

Morfium

14.08.2015

ÚVOD ..Každý riadok môjho textu venujem ľuďom, ktorí verili v silu mojej osobnosti a v to, že to raz dokážem.,, Moje predošlé pokusy o písanie boli veľmi chabé. Vždy som sa k tomuto kroku odhodlala keď som sa cítila osamelá, alebo nemala pri sebe osobu, ktorej sa môžem vyrozprávať. Nečakám, že to čo napíšem sa stane bestsellerom, dobijem kníhkupectvá ako [...]

putin, kim

Putin podal Kimovi pomocnú ruku: Zablokoval dohľad OSN nad sankciami voči KĽDR

28.03.2024 22:10

Kroky Ruska podľa hovorcu amerického ministerstva zahraničných vecí Matthewa Millera "cynicky oslabujú" medzinárodný mier

Juraj Blanár

Blanár: Vstup do NATO bol významný krok, potvrdzujúci váhu aj dnes

28.03.2024 21:53

Aliancia je predovšetkým obranná a mierová organizácia, zdôraznil minister.

Izrael Palestína Hamas Vojna humanitárna pomoc

Súdny dvor nariadil Izraelu, aby nebránil humanitárnej pomoci smerujúcej do Gazy

28.03.2024 21:38

Hlavný súdny orgán OSN reagoval na podnety Juhoafrickej republiky. Tá obvinila Izrael z genocídy.

Tragická nehoda slovenského autobusu v Chorvátsku.

Autobus v JAR sa zrútil z mosta, zahynulo 45 cestujúcich

28.03.2024 21:15

Nehodu prežilo len osemročné dieťa, ktoré záchranári previezli s vážnymi zraneniami do nemocnice.

Tropogue

Nemiluj knihy, aby si si nimi ozdobil svoj príbytok, ale preto, aby si nimi vyzdobil srdce i ducha. Viac info na mojom novom blogu blogtropogue.wordpress.com/

Štatistiky blogu

Počet článkov: 5
Celková čítanosť: 13577x
Priemerná čítanosť článkov: 2715x

Autor blogu

Kategórie